SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, February 10, 2010

sambal belacan berharga RM250

tak percaya?..haha..saper suruh percaya pun.
tapi itulah kenyataannya..
tapi memang giler saikou arini dapat pekena sambal belacan ngan mangga pastu sayur air and tempe goreng..wallah..kalah beb sirloin steak..
nak tahu kenapa berharga RM250????
sbbnya untuk membeli alat menghancur luluhkan lada tu, aku telah termakan hasutan pekerja Saturn dan beli yg kunun2 bagus gituh a..takper..alat aku beli ni bukan saja boleh buat sambal belacan tapi pelbagai lagik..
siap ada resepi beb dia bg..boleh buat mayonese dan sbgnya..
UHUHUHU!!!saje nak bagi hilang rasa bersalah manghabiskan duit sendiri..
sbnrnya dah lama teringin nak makan sambal belacan tapi aku takde bawa batu lesung dr Mesia.
Arituh balik pun sbb barang dah berat giler so malaslah nak ngangkut lagi stgh kilo..
kat sini ada jual tapi masyaallah BESAR yang amat..
so arituh slps aku membeli multimedia driver tu dok survey2 lah barang dapur..
dannnnn..akhirnya.....
AKU BERJAYA!!berjaya membayar kat kaunter Saturn..
nafsu nafsi nih..eheks...

No comments: