SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, February 8, 2010

My new gadget

seperti dinyatakan kat atas tuuu..aku telah membuang duit aku dgn membeli sebuah gadget baru..
adakah ia telefon?TIDAK..
adakah ia console?juga TIDAK
adakah ia notebook?juga TIDAK
sebenarnya saya telah membeli HD MULTIMEDIA DRIVER..
huhuhu..sungguh membuang duit aku ni..
so inilah my new toy..

amacam comei tak?comei tak?
pasni boleh download movie banyak2 dan ngk movie jerk..
camner boleh terbeli, aha..sbb asik dok tengok movie kat umah junior jer..
cam tak best la pulak..
so aku pun nak jugak tgk or lepak kat umah sendiri..
nampak gayanya pasni tak kuar umah la aku..
SAYA SUKE!SAYA SUKE!

PS: Aku dah jatuh cinta dengan Abdullah Khairul Azam..

Sape dia?eheh..silalah tonton Ketika Cinta Bertasbih..Sure addicted cam aku...:)

No comments: