SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, February 19, 2010

tak sukeeee sejukkkk

lately asik sejuk je kat sini.
tambah dengan keadaan yg dry giler buat aku pun sama jadi gilerr..
oopps..bukan la giler pun sbnrnya but it makes me feel really tired and sick enough..
bayangkanla keluar umah sejuk sampai menusuk tulang bila masuk umah lak panas..
so bila selalu terdedah dgn cuaca panas sejuk ni sure akan rasa tak sihat..
macam aku harini..flu plus bdn sakit..rasa cam tak larat jer nak memasak tapi kang syamil kebulur lah pulak..adooii..klu kat mesia blhla dok order kat kedai jer:P
actually arini pun mood tak berapa nak baik..
i accidentally found something that i should never know or care, and its make me sad somehow..
and benda ni jugak buat aku ragu2 dengan diri aku sendiri..
tapi yang terbaik tu dr Allah, apapun aku yakin semua ni ketentuannya..
apa yang penting kena akal menguasai diri bukan nafsu..
huhu..dugaan...dugaan..
teringat kata encik,sometimes things are better to left unsaid rather than to know the ugly truth..emm mungkin jugakla..tetiba rasa cam tersetuju jer..hahaha..
walhal sblm ni aku tak berapa setuju sbb aku ni jenis suka tau kebenaran walaupun bend atu sangat pahit untuk aku telan.munkin reaksi pertama bila tahu the truth tu kita akan melenting, menangis, berteriak or whatsoever but after kita relax kita akan boleh pk the beauty behind that..
whatever it is aku masih lagi waras dan bersyukur dengan kehidupan aku..and aku akan cuba buat yang terbaik..kena jadi positif..positif..:-)

1 comment:

~iFsYudz~ said...

aku setuju...basically aku dont bother to care if the truth hurts, tp aku respect ah org cam ko..berani to know the truth even it is hurting..so give n take lah, kalau dah bosan cam aku ni, takyah tau lah hehehe