SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, February 9, 2010

menceceh..

penatnya aku arini..
skrg baru kul 7.30 tapi rasa cam dah tak larat dah..
dan skrg saya amat memahami encik..sure dia pun mengalami kepenatan yg sama..
sampai balik keje terus tido..
aku balik keje tak blh terus tido sbb kena masak dulu..
klu tak, anak aku sakit perut..
itulah pengorbanan seorang ibu...
KASIHNYA IBU...MEMBAWA KE SYURGA..
alamak apa aku mengarut da..
anyway tadi tgk drama tari tirana yg lawak giler tu.
tapi satu ayat yg best la aku rasa, luahkanlah perasaan kita andai kita rasa suka kat seseorang tu sblm dia meninggalkan kita..dan waktu tu sure kita regret bgi nak giler..
yg ni memang rasa true sangat..
sometimes kita rasa benda2 camni cam menjatuhkan maruah, or rasa cam EGO giler so takut la org tu tanak terima tapi kita tak tahu jugak kan..mana tahu org tu ada hati kat kita jugak..sbb dalam hidup ni semua pun 50-50..its up to u samaada nak cuba, test, try ataupun just nak give up..GIVE UP?erm, memangla ada certain benda yg kita terpaksa give sbb bila pk neg lagi byk dari positif tapi yg penting kena mencuba..
kepada semua SELAMAT MENCUBA..insyaallah apa yang baik untuk diri kita, tuhan akan bagi pada kita..sbb Allah tu maha mengetahui setiap sesuatu..
ceh ceh ceh..jd istazah lak..
sblm aku tamatkan menceceh ni aku nak citer dialog aku ngan syamil..
SYAMIL: Mama, boleh tak kita pindah duduk kat Knilinge Alle..Ada rumah baru ler amil suka..
MAMA: Rumah mana?
Bila lalu kat situ time naik tram, syamil pun tunjuk a kat aku..alasan dia supaya ari2 boleh tgk helicopter..
Bila aku tgk,mak datokkkkk!!!umah cam rumah teres..mana nak mampunya..then aku dgn cool nyer jawab,
MAMA: Klu Amil nak duduk situ, nantilah mama kahwin ngan org German.Klu dapat papa German barulah boleh duduk situ..
SYAMIL: Ish!mama kan tak tahu cakap German.Mana boleh kahwin ngan org German.Mama kahwin jerlah ngan org Mesia...lagi satu mama kata.....(kata kata selepas ni terpaksa dirahsiakan..:))
tapi tak boleh blah betul..ada ker selamba kutuk aku tak tahu cakap german..tau ler dia lebih terror dari aku..cettt!!

No comments: