SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, September 25, 2010

DEVIL!!

masa memula tgk trailer, serius aku tanak tgk sbb aku ingatkn cerita hantu..takoot beb bab hantu2 nih..wakaka..
then, bila member master aku a.k.a mamat grundge(sorry bro, ni nama samaran tuk ko!kahkah) suggest tgk citer ni smlm, aku pun cam on jerlah kan..citer lain macam tak berapa nak minat..huhuhu
so, starting dia mmg agak suspens dan seram sbb awal2 ada org bunuh diri..most of the story is about the things happen in the lift. actually sampai last aku tak blh agak sape yg bunuh satu persatu orang tu..syok gak berada dalam misteri..bila muncul tu barula tahu..
cerita ni mmg banyak pengajaran yg kita blh ambik iktibar. although ada tahyul yg tak blh terima logik akal..(cett!!shut up u!), tapi aku mmg puas hatila..suggest kat korang semua p tengok beb..nanti nyesal..4.5 star out of 5.(rasa cam tajuk malaikat maut lagi sesuai kot...)

Moral: sila bertanggungjawab terhadap segala tindakan anda dan bersedialah memaafkan sesiapa sahaja.
Moral yg takde kene mengena: Jangan guna lift naik bangunan tinggi cam KLCC..(matilah ko pengsan naik tangga..huhu)

No comments: