SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, September 15, 2010

raya and me..

raya kali ni blh kata raya sakan jugakla..
pergi rumah sedara mana yang boleh pegi(cam tahun2 depan tak blh nak raya jer gayanya!!)hikhik..
tapi tahun ni raya, aku tak rasa sedih..entah a..tetiba aku rasa tahap kesensitifan aku dah hilang dengan sendirinya..seriously cam susah nak nangis..
aku tgk citer sedih yg salu aku boleh dok uwaaa..uwaaa..pun, aku blh tak nangis..
pelik bin ajaib..(takut gak kot hati dah terjadi batu-bata..ecececce)
is it because of....(ok!LUPAKAN!!)
tapi aku sukala keadaan aku sekarang..mungkin inilah yang terbaik..maybe Allah pinjamkan aku kekuatan untuk hadapi semua benda..TERBAEKKK!!

syamil pun dah berjaya mencapai misi membeli mainan dgn duit raya..setiap kali pergi berjalan umah org, dok citer..amil nak kena kumpul duit banyak ni sbb nak beli Lego Starwars Turbo Tank..wahaha..malu siput2 mama dia nih..dan masa kitaorg beraya kat singapore haritu, even duit dia tak cukup lagi, aku topup kan la untuk belikan benda tu..(mama memang manjakan Syamil!!)
raya umah kekawan belum lagi nih..maybe kena buat seround esok lusa...hehe

Ku pohon agar cinta Allah bersamaku,supaya aku tidak mengharap dan meminta2 dari yang lain...

ps: u said cinta kerana Allah..And thats why I'm just leave my fate to HIM!

No comments: