SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, September 4, 2010

thats it!!

life is full of unexpected things..but for my case,actually dah aku kira2 juga maybe terjadi..haha..giler cool aku beb!!td pg encik dah ckp pendirian dia which is not berpihak pd aku..ok!yg bestnya I'm quite redha wlupun adala sedih skit..adatla..tp I'm still love him..cam aku kt love is not something u should receive but sebaliknya!!after this mmg rasanya nk stop thinking about love for a while and kena struggle for phd..yeay!!!semoga semangat nk study ni membara2la after this...aku redha sbb aku tau Allah tahu yg terbaik..klu ada jodoh dan mmg itu yg terbaik,kita pasti dapat..lambat ke cepat..tp klu takde,itu maksudnya Allah nk bg yg lebih baik...so jgn tanya aku lg psl ni.
.tutup buka sudahh!!

ps:pasni takde dah post geli2 k..hakhak

No comments: