SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, September 17, 2010

K.e.c.i.w.a

pernah tak rasa kecewa yang teramat sangat..yang korang dah sampai tak terluah..rasa kecewa dengan org sekeliling yang rapat dgn kita, dgn keadaan kita, dengan apa yg kita buat..dengan semua benda..
THAT'S HOW I FEEL RIGHT NOW...aku pun tak terluah perasaan aku ni..nak menangis, dah tak blh menangis..nak marah, dah tak blh terluah..hanya sakit dalam diri yang teramat sangat..
aku sangat kecewa bila org tak percaya apa yg aku lakukan, pastu anggap bukan2 kat aku..pastu keep repeating the same thing kat telinga aku even aku tak suka..aku kecewa bila org tak hargai apa yg kita lakukan selama ni, and tak reti nak jaga hati aku..at least try to understand how im feel..aku kecewa bila kita percaya kat org sangat2 then org tu betray kepercayaan kita, ambil mudah jer dgn kita tanpa memikirkan apa yang kita rasa..aku kecewa bila org tak bertanggungjawab terhadap kerja yg dia perlu buat dan buat semua benda sambil lewa...AKU BETUL2 KECEWA!!
kadang aku tak tahu camner nak hadapi perkara2 ni..salu aku je kena jaga perasaan org..salu aku jer kena pk smeua benda..AARRRRGHHH!!!!I'M TIRED!!

No comments: