SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, September 5, 2010

nikmat

about a few months ago,aku salu pk.mcmana agaknya aku andai Allah tarik nikmat yang dia bg pd aku.macammana aku akan react? mcm mana aku nak hadapi? blh tak aku jd insan yg redha? blh ke aku jd insan yg tabah? so I keep asking myself about it and keep reminding myself to be prepared for those days to come..sambil tu berdoa kepada Allah supaya aku diberi ketabahan dan dipinjamkn kekuatan. Then, when the time come, aku rs aku blh terima kenyataan tu cuma as a human being yg ada perasaan,secara xsedar kita still rs down. but I'm trying to be strong andkeep telling myself..ala ala psycho diri sendiri..cuma masalah aku skrg adalah how to react towards him..haha!masalah betul..yela lately cam aku rs benda yg aku buat toward him bukanla sthing yg sesuai utk kawan baik..tambahan,dia mintak aku jgn larikn diri dia or back off from his life..but,somehow aku just tak tahu camne nk hadapi dia..aku mmg nk kawan baik dgn dia even siapa pun dia pilih dlm hidup dia,sbb aku pun xnak kehilangan org cam dia dr hidup aku..but the reality tu mmg susah utk kita hadapi..maybe mkn masa..mcm mn aku nk ubah cr aku,tindakan aku so that sesuai dgn position aku...buntu beb!buntu!!
buat masa ni,aku just sms cam dulu,caring cam dulu..sbb klu tetiba aku senyap, maybe dia akn kt aku cuba get rid of him..and I dun want him to think like that..huhu..ENTAHLA LABU!!

No comments: