SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, March 5, 2010

Addicted to..

these are among things that i'm addicted to

a) Yamato Nadeshiko Shichi Henka
Drama Jepun yang best..jalan citer sempoi giler.Tentang 4lelaki kacak..em i will said Jambu lebih tepat kot, yang baik dan glamour giler tinggal kat sebuah rumah agam besar gilerr. Pemilik rumah tu bagi tawaran andai diorang boleh tukarkan anak saudara perempuan dia ni jadi perempuan sejati-YAMATO NADESHIKO, diorang tak payah bayar sewa sampai grad..Aku suka character Kyohei dalam ni.Seorang yang pendiam tapi caring, cakap kasar dan nampak tak kisah tapi hati baik..Ok..cukupp!!Pelakon2 lelaki tu dari kumpulan KATTUN cam ala2 ARASHI

b) Novels
Macam aku citer sblm ni, aku dah sangat sangat sangat jatuh hati ngan novel..Tapi best!

c) Radio online
Bila ada masa lapang mesti aku dok dengar radio.Suka dgr org celoteh2 sambil sengih2 sorang, pastu officemate aku dok jeling pelik..Ahaks

d) Fruit
Aku rasa tak hidup takde buah buahan..Perubahan positif ni tau.. So aku mesti eat some food before main course, klu tak sure rasa ada bend atk cukup dalam meal aku.

e) Teh O
Selain air masak or air jarang or air kosng(Sama jer pun semua tu), aku mesti pekena air teh o setiap hari..tak kiralah kat opis ke atau kat umah, mesti nak minum teh O..Rasa bdn panas jer and since tea tak byk kaffein cam kopi so aku takdelah rasa kepala berpusing, thats gud.

Ermm..apalagi erh addicted..ceh gaya cam penagih tegar jer..tapi bukan menagih dadah k, penagih benda2 kat atas tu.:-), so klu ada org nak tambahkan benda yang aku boleh addicted, silakan..



PS: Tengah bersabar, sabar separuh dari iman:-)