SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, March 1, 2010

work..work..work..

harini sangat berpuas hati..

sebab??

ada perkembangan positif dengan result simulation aku, dan aku rasa dah bertambah bijak untuk mengendalikan fluent nih (but still tahap amatur not professional).

at least it give me some confidence.


this is what i work with..nampak cam canggih kan tapi punyalah pening nak tentukan boundary condition, rasa nak hentak2 kepala kat dinding (BUKK!!BUKK) pun ada jugak..haha
ni actually just benda2 bodoh yg aku try..disebabkan aku tak blh nak publish kan work aku kat tempat2 awam..confidential..kang kena saman susah la pulak..
since dah dpt result yg positif, idea dalam kepala otak aku ni cam bercambah2 cam bunga yg baru nak keluar pada musim spring ni..wonderful!!
one more thing, baru aku perasan yg be positif ni banyak membawa kebaikan pada diri kita.at least kita blh hadapi hidup dgn tenang..boleh cepat buang perasaan yg tak baik dalam diri kita and i loikeeee it!

No comments: