SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, March 17, 2010

Beli dan beli

Disebabkan aku tengah bersifat ultra rajin, so aku pun belek2 kedai buku online..haha, tanpa disangka2 aku telah pun membuat pembelian berharga 250EU...inilah penyakit yang aku tak
dapat buang dari sekolah dulu..suka sangat beli buku..sampai kawan2 panggil aku kedai buku ok..aku tak suka buku second hand sbb aku tak suka org dah conteng(aku nak conteng sendiri buku..eheh..)dan aku suka marah bila org pinjam buku aku tak cakap esp bila aku nak guna takde..hanginn sungguh!!
so this books all related to my study right now and im not regret bought those books since it will be useful someday..inspite aku nak mengajar nanti so mayb akan jadi guidance pada aku..eheh tetiba terpk lak..bila agaknya boleh aku buat buku sendiri??(BERANGAN LA KO BEBANYAK!!esok2 mana tahu jadi kenyataan)
so disamping buku2 ini, aku berangan gak ni nak beli few shirts and kemeja untuk syamil..since sekarang dia dah pandai demands nak lawa2 supaya dia nampak hensem..and dah pandai demand nak baju kemeja yg cantik2..sebenarnya mama dia suka jugak:-)(sure2 ni pengaruh aku la nih..ihiks).semua keje2 membrowsing ni dibuat sementara menunggu aku nyer meshing ni complete, sangat la lamanya sampai tak larat dah nak tunggu..nasib baik pakai komputer power, klu tak power maunya bertahun2 tunggu tak siap(nampak sangat tipu nih!!)
nak sambung membaca la..membaca kan jambatan ilmu..

PS: to encik: adoyaii...that thing sungguh uncontrolable la..klu boleh saya letak tepi or delete dah lama saya buat.saya bukan cam encik, saya ni dilahirkan multitasking..bayangkan sambil buat keje or baca buku, boleh makan dan dengar radio dalam satu masa..huhu(berlagak skit :-P)..tapi its really a gud feeling tau..inspite it give me some strength..amacam???postif tak saya??

No comments: