SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, March 15, 2010

tertinggal..

Aku rs aku dah semakin pelupa..
Tadi pagi dengan bersemangat waja ingat nak sampai opis before 9am since smgt pun tgh ada nak siapkan keje and buat new simulation.
Cepat2 kejut syamil, suruh bersiap semua dan before 8 kitaorg dah mulakan perjalanan ke tadika.Sampai jer terus dengan laju buka jacket syamil and menuju ke tram station..
Dalam tram semangat dok baca novel Who's That Girl sambil tunggu nak sampai ke destinasi..
Bila sampai jer destinasi, aku dgn pantas turun dan berlari2 anak sbb ngk tram yg menuju ke office dah sampai..
Tgh dopk lari2 tu tetiba teringat lak nak keluarkan purse sbb nanti kat pintu masuk ada guard check ID..
so mulalah selongkar ke seluruh beg..mak aiiihh..dah gabra dah..
cam takde jer..GOSH!! aku teringat yg purse ada kat atas sofa sbb kelmarin balik dr shopping terus baling purse ke atas sofa..DAMN!!DAMN!!DAMN!!dalam hati punyalah rasa nak meraung..sure semua org tgk pelik sbb dok keja2 tram pastu tak masuk pun..
dengan sedih hati aku tunggulah the next tram dan aku pun balik umah semula..
dah amik purse ngan sempat makan sekeping roti, aku berlari pergi ke tram station semula untuk menyambung perjalanan ke office..
Perrghhh...terasa penat giler dan frustrated..Sebabnya punya bersemangat nak sampai awal kat office end up sampai lagik lambat dr biasa..Uhuu..
plus sampai office tah apasalla semua org dok ym aku nak berbual..adooiii..kan dah malas skrg nih...

No comments: