SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Thursday, March 4, 2010

S.T.O.R.I.E.S

My life

Life has been great lately.. Everything was in order. And I think I enjoy my life quite well.Kesibukan memang tak blh dinafikan. Tapi best!Aku dah start dgn hobby baru-Reading novels dan target aku nak habiskan one novel per week..Quite interesting plus boleh la tambah vocab English aku yg memang broken kan.

Buku ni best giler..so aku dah addicted dgn this writer


Work

Macam aku cerita sebelum ni, kerja aku dah bertambah ok, so lately salu sibuk dan yang bestnya next sem dah start kena ambik kelas.Untuk preparation oral viva lepas presentation thesis nanti. So I'm very excited disebbkan kelas tu in German.Kenalah aku buka balik buku German aku and I'm planning to further study German lnguage sampai the highest level.Just in case of needed. simulation aku so far goes well dan aku dah banyak jumpa my mistake. Hari Isnin lepas sampai tak tido aku buat keje, lepastu rumah pun dah macam tongkang pecah.Standarddddddd......

Meja study aku, nak study mesti ada dua benda: MUSIC and FOOD!!

Syamil

Since dia dah nak masuk 5tahun ni, aku rasa dah makin banyak perubahan positif pada dia. Except:time dia punya angin ngada2 datang. Dia dah start minat nak belajar, mintak mama beli buku ejaaan, mintak mama belikan buku kira.So that was great. And lately aku tgk mmg dia suka melukis.Walaupun maybe takdelah creativ sgt but I really like his drawing..As I'm said before I'm oyabaka. So memandangkan he's going to be 5, aku dah start nak hantar dia belajar mengaji dan juga nak start hantar kelas music. He's eager to learn drum but before that he has to learn basic music first. Tak sabar nak tunggu his first class:-)

Mama and Syamil



Love

Emmmmmmmmmmmm............................................yang ni no comment:P


Rasa ada kot bunga dalam hati?????












No comments: