SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, March 29, 2010

tanak kawan mama

sebelum

"amil tanak kawan mama"
kenapakah?alasan?
"muka amil dah macam perempuan..tak suka"
itula first comment from him lepas tengok muka kat cermin..
:-)..sebenarnya aku dah berjaya memotong rambut anak aku..
dah asik dia bg alasan jer tanak la, esoklah, itulah, inilah..
hari ni berjaya gak aku menebas rambut dia..
tapi lepas2 jer potong terus dia tgk kat cermin dan complaining..
hahah..lihat!!walaupun aku membesarkan anak aku seorang diri, tapi anak aku tak jadi lembik dan tak suka kelihatan perempuan..betapa aku cuba menerapkan ciri2 lelaki dalam diri dia dan sudah agak berjaya..heheh..
(SAH!SAH! MAMA DIA GRUNGE...ok..lepas ni aku pulak nak jd feminin..janji..janji..:P)
sekarang aku dah jadi barber yg berjaya!esok nak jadi tailor pulak la..cita2 jd tailor ni sampai la ni tak tercapai lagi...

selepas

PS: untuk encik!!saya tujukan lagu aku bukan aku dr TILU yer arini...miss u!
PEACE NO WAR!!

No comments: