SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, March 9, 2010

Zum Geburtstag viel Glück Syamil

6Mac yg lepas aku celebrate besday syamil kat umah junior aku, just buat bihun goreng ngan bebudak ni beli kek..Thanks to Asoi, Langau, Sepung, Ayop, Jipo, Rasydan, kudin, fariza, ayu, hazwan and sebab sudi memeriahkan majlis..Majlis yang tak seberapa nak ada.

Tapi masa Sabtu tu punyalah hangin aku dgn syamil sbb dia dok takut dgn Jipo yang berimej botak licin..Dahla orang bg hadiah dok cam tanak2 (last2 dok main jugak)..Anak patung pemberian Jipo pun dia dok bawak pergi sekolah..huhu..Rasa nak cubit2 jer anak aku tuh..Tapi nasib baik skrg tahap kesabaran aku dah meningkat skit..

And semalam, cikgu2 dia kat tadika buatkan sambutan birthday party dia.Kat sini, for birthday party in kindergarden, we just perlu beli cake dan skit gula2..Simple!..Noah gave him books as birthday present and he kindly like it.
Anak aku dah pun bertambah besar dan dia cakap dgn aku dia skrg dah bukan baby lagik.Amil dah jadi Brüder(abang)..abang la sangat yer..:)


Sebab Syamil dah 5tahun, aku make some deals with him.
1) Tak boleh minum susu pakai botol
2) No more siku2
3) Kena belajar mandi sendiri
4) Tak blh merengek2 bila bangun pagi
5) Kena ngaji dan semayang setiap hari


To my lovely son SYAMIL

HAPPY 5th BIRTHDAY!
MAY ALL HAPPINESS BE YOURS!
BE GUD AND SWEET FOREVER!

No comments: