SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, March 31, 2010

sPeCiAL rEqUeSt

jadi ibu ni kadang banyak benda kita kena berkorban..
even penat camner pun tak sampai hati nak hampakan perasaan anak.
so aku balik td rasa mmg nak rehat jer, lepas siap masak semua aku start on komputer and continue keje office.
but, suddenly syamil dok mintak2 aku bake cookies for him..
memula ingat nak beli jer adunan dah siap tapi since dia tanak, so aku terpaksa pegi tengelman untuk beli butter..so hujan2 pun larung jugak demi org yg dicintai..SEE!! aku kalau sayang orang memang camnih..huhu:-)(perasan mode*)

so start la memulakan keje mengadun ramuan..then bakar..sambil2 tu aku run simulation aku..



tgk2 jam siap bakar semua pukul 11.30 malam..





bila bagi pada syamil-dia cuma makan sekeping jer..CETT!!penat aku buat, sekeping jer dia telan..sbb ramuan yg aku ambik dr internet ni macam kurang manis so maybe tak sama rasa cam famous amos la kot..so next time kena tambah gula dan guna fullmilk choc..


tapi takperla..anak punya pasal, sanggup!!



dekiagatta cookies!!JOM MAKAN!

No comments: