SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, March 10, 2010

planning-where should I go

Cuti Easter lagi 3minggu, tapi kepala otak aku dah sibuk pk nak pergi mana.
Sebab tahun ni aku belum lagi jalan2 buang duit so nak tanak kena gak tabur duit ni kat negara orang..Hahaha!
Aku macam nak pergi Vienna or Budapest or Prague tapi cam masih lagik dok memikirkan destinasi yang paling sesuai.Since syamil dah besar, sudah tidak menjadi masalah pd aku untuk berjln2 seluruh dunia ni. Yang penting kena sediakan makanan dan game dia and all will be settle..
Vienna: aku suka tempat ni sbb tersenarai dalam world heritage from Unesco. Walaupun aku tak suka subject Sejarah tapi aku suka tempat2 bersejarah. Pulak tu kat sini aku tgk aku ada lautan2 yg ala2 nampak cantik.So blhla klu nak pergi menghitamkan skit muka aku ni..Eheh..

Budapest: menurut bacaan aku Budapest ni pun byk bangunan bersejarah tapi masalahnya cam susah nak cari makanan halal. Tapi sebab tempat ni one of the place yg aku nak gak pergi, kenala masuk dalam senarai.

Prague: yang ni pulak tempat shopping paling best dan banyak scenery yg menarik.Menurut kwn2 aku yg dah sampai sini, memang tak rugi kalau pergi Prague. Lagipun Prague ada Hard Rock Cafe.Aku peminat Hard Rock dr masa aku dok kat Jepun dulu sampai la skrg..

Tapi the peroblem is rasa cam tak best lak pergi ngan Syamil jer..Sbb tula masih berkira2 destinasi mana nak pergi. Supaya kot2 bolehla dok pengaruh2 kekawan mana yang ada tuh. Sape nak teman aku, jommmmmmmmmmmmm.....

1 comment:

miSs inTerpReted said...

next time kita boleh buat rombongan cik kiah tour eu!! hihi,,,,jemput dtg vienna..:)