SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, July 27, 2010

aku malas!!!

pagi tadi aku bangun kul5, semyang subuh, pastu budget nak jadi rajin, so aku pun tak tido balik..lepas siap2kan bekal syamil, baju dia etc, aku pun lepak2 atas katil psl baru pukul 6.30 masa tuh..dah tak tahu nak buat apa, aku dok layan fb, baca blog bagai..
then rasa cam nak tido la sgtnya, and malas giler nak bangun..kalau ikut byk keje, memang melambakkk nak kena siapkan..
aku msg la encik, kekunun nak dapatkan semangat..citer aku tgh malas bagai, soh bagi semangat kat aku..then dia blh reply "kalau malas, jangan paksa diri, pergi take a nap jap, nanti bangun mesti segar skit"..pergh...terus malas aku jadinya..ingatkan dia nak suruh aku jadi rajin, tengok2 suruh aku rehat dulu..aiyakk...best giler kan kalau dapat hubby camni..kalau kita cakap"yang..i rasa malas la masak arini.." then dia jawab "takperla, u rehat la, arini i masak"..HEAVEN beb..(berangan jap makcik!!!)
so sbb aku kan budak baik yang mengikut nasihat, aku pun tido la jap, pastu bangun terus siap2 pergi office..kekunun nak bangun pagi nyer hal terus bangun kul 9 jugak..wahaha...

No comments: