SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, July 9, 2010

world cup, life, syamil punya hal..

lama aku tak update sejak team kesayangan aku kalah..uwaaa...
anyway they lose with pride ok..ala setakat satu kosong, takde hal..pastu spain player pun main agak kasar apa..lagipun Mueller pun not playing kan..so ada apa hal..apapun aku still with Germany, hope they can make it next Worldcup!!
kepada sesapa yang nak kata German tak terror or nak kutuk2 tu, jangan perasan hebat la yer..at least sejarah membuktikan German adalah team yang kuat..lagipun Spain yg berpengalaman tu cuma lawan team under 23 k..so jangan nak berlagak!!!
Balik pada sotong yg predict Spain menang..ish ish ish..korang percaya??tak baik tau..sah sah kurafat tuh..haha..tapi kata Encik, Paul hebat sbb prediction dia betul..heheh..:-)

dua tiga harini agak penat sikit la, dengan keje yang berlambak sbb kena finish something within next week tapi private life somehow best..:)actually nothing special happen, but I do like this kind of situation. its better for me kot. Frankly speaking, I'm kind of not prepare to have a really lovey dovey relationship yang long distance right now. So its better like this for the time being and I'm really happy with my life..I know he always be there for me, and I'm always be there for him. We can discuss everything together and also advice each others. Whatever the final results are, I will accept it and I'm satisfied enough with my effort.

As for Syamil, dia makin dah besar ni dah makin cam mat saleh dah..makan nak cheese la, kartofel(kentang), and tak suka pedas..balik mesia makan kat kantin memang sah tak blh telan..Lagi satu aku tgk bahasa Melayu anak aku makin terabur.. cakap sarapan jadi rasapan, dulu ayat jer tak betul, nih siap perkataan pun dah tak betul, adoyai pening kepala mama dia..
however, he is always happy and that was a gud thing for me..lately hobby dia melukis..aku bukan nak puji anak sendiri tapi memang seriusly he just a great painter..hebat beb, aku kagum..nanti next entry aku masukkan gambar2 yg dia lukis..ok, chaww..

PS: balik mesia nanti nak pergi tgk la teater musikal Tun Mahathir..huhu..ada kakak kesayangan aku tuh ERRA FAZIRA!!

No comments: