SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, July 26, 2010

lovely song

arituh aku terserempak, opps bukan, terjumpa lagu ni tgh aku dok ber"youtube"..
bila dgr banyak2 kali aku rasa suke giler ngan lagu ni..
memula dgr tu, terhujan sekejap..memang kalau kita tgk lirik dia very simple but kalau hayati betul2, mesti rasa sebak punya...(ke aku yg over???)
ok, here i share with all of u..

AKU CINTA ALLAH by WALI BAND

Andaikan diriku bisa
Seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai

*
Aku lemah tanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku Tolongku Yaa Allah

Reff:
Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi

**
Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku Cinta Allah


Hidup di dunia ini hanya satu persinggahan, samada kita suka atau tidak, kita pasti akan kembali padaNYA.Apakah sudah cukup bekalan yang kita bawa untuk menghadap Yang Maha Esa?
Banyakkan berdoa dan semoga kita semua sentiasa dirahmati dan diberkati..Amin..

No comments: