SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, July 30, 2010

last day!!

:-) arini last day untuk tahun yang kedua aku berada kat opis...pasni kena cuti sbb anak aku cuti..yeay!!tapi kena gak buat keje sbb aku promise my SV nak bagi some output for him..

besides mcm banyak idea2 bernas tumbuh kat kepala otak aku lately..yelah, bila terdesak tinggal lagi dua tahun ni, mesti la aku nak kena pulun tahap gaban nyer kan..WORRY BEB!!..

this week aku memang gile busy ngan keje2 aku..sbbnya aku nak submit paper conference kat SV, siapkan simulation apa perlu.. rasa badan pun cam tak larat jer..but next week nak sambung jugak keje2 lain..nak kena save semua keje aku kat dalam laptop sblm balik mesia nanti...what a tiring month..but lately mmg rasa bersemangat nak siapkan benda2 berkaitan phd..entahla, somehow aku rasa aku sedikit tenang dari segi emosi latley..and i do want to thank somebody for that*wink*

PS: bila dah lama tak bersms, rasa cam something missing lak..hihi..ke, i mmg missing u???????:-P

OH!CANTIK TAK KARTUN AKU LUKIS????COMEL KAN??NI SEMUA IDEA SYAMIL...tapi papa tu cuma khayalan jer, tengah tunggu calon2nya...wek!wek!(dalam hati sudah ada kamu, tapi dalam hati kamu tak tahula ada saya ke tak??aha..;-))

No comments: