SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Thursday, December 10, 2009

KL-JB

semalam aku gerak dr kl ke jb..ada benda nak uruskan..aku singgah jap melaka jumpa member, bawak syamil pergi zoo..tercapai la hasrat syamil nak pergi zoo..sibuk dok cakap itu ini nampak binatang..thanx to my best friend sbb belanja macam2..driving jauh2 rasa letih jugakla..sejak aku balik cuti kat mesia ni, rasa cam masa tak cukup2 jerk..pelik sungguh..takdela aku rasa busan ke apa, rasa cam penuh jer schedule aku..walhal bukan buat apapun:)..sampai jb dalam 8.30malam, then pergi makan kat sungai chat, dapatlah pekena murtabak..sedap2..kenyang..uish, dahla berat dah jadi 50kg..kena banyak bersenam untuk turun 5kg..matilah...tapi family aku kata skrg nyer figure lagi ok..klu tak cam org merana jerk..entahla yerk..phobia dgn kegemukan nih.wahaha...camner erh??

No comments: