SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, December 29, 2009

sesel...sape tau?

Ni citer lawak distorykan oleh my aunties..sbb masa kejadian ni berlaku semalam aku tgh syok menidurkan diri sendiri..;).

masa Tu syamil tgh nak main kolam ngan cousin aku punya anak..syamil dah masuk dulu dalam kolam.then disebabkan niece aku tu still pakai diaper,mak aku p la cebukkan dia sebelum nak bg dia masuk dalam kolam mandi tu..yang syamil lak nampak mak aku tgh cebukkan sedara dia tuh, dia pun dengan selamba bomba dia cakap "tokmak, sesel tokmak..sesel..dia kencing nanti najis" kebetulan ada sorang makcik sedara aku kat situ..dahlah makcik aku ni blur dgn perkataan sesel ni sbbnya kata dia tak pernah dengar..dia pun tanya mak aku apekebendenya sesel tuh?..ha, bg yang tak tahu..sesel tu maksudnya toskan air kencing bg budak lelaki yg tak sunat..supaya semua air kencing tu takdelah tersimpan dalam daging yang lebih tu..disebabkan aku salu ingatkan syamil suruh dia sesel bibird dia, dia pun ingat sedara dia yang gigirl tu pun kena sesel jugak...

akhirnya benda ni jadi bahan lawak oleh my aunties..

No comments: