SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, December 11, 2009

Ninja Assasins

My first opinion;A REALLY GOOD MOVIE
although there are so many violence act which is not suitable for children but I do believe this movie has a good intention behind its KEGANASAN..besides I love RAIN..heheh..so I give 4.5 over 5 stars..Action cerita ni pun memang superb..Ada class.Aku sebanarnya tak berapa suka tgk citer yg banyak violence but since my bros request nak watch this movie so, aku follow jer.
Apa yang aku dapat aku simpulkan dari cite ni, sebenarnya kita boleh pilih jalan hidup yang kita nak..samada nak jadi baik atau jahat, nak berubah atau tidak, nak berkorban atau tidak..its up to us..
Pilihan itu terletak pada tangan kita, dan kalau kita yakin dengan pilihan kita, pasti kita akan berusaha bersungguh sungguh untuk apa yg dah kita pilih tanpa rasa ragu ragu dan mengalah..
Tp tak semua org boleh buat camtuh..Sometimes orang hanya pandai cakap tapi takde usaha, so tak jadi juga..Are you one of them?Tepuk dada tanya iman..

No comments: