SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, December 19, 2009

sediH

harini aku balik johor..so adalah connection internet yang laju skit kat umah my aunt..agak kepenatan sbb smlm seharian berjalan ditambah perjalanan ke johor yang agak memenatkan..
bercerita pasal kesedihan, bangun tido tadi aku rasa memang hati tak keruan jer..then bila on facebook suddenly aku terbaca tentang senior aku masa aku di PPKTJ..aku agak baik la dgn dia dulu..dia seorang yang sangat baik..jarang marah2, mudah tersenyum bila berbicara..but when I read about her..I feel very very sad..dia disahkan mengidap kanser usus third stage..i was very shocked and doesn't know what to say..
Memang ajal maut di tangan tuhan tapi sebagai manusia, kita tetap ada perasaan kurniaan tuhan..aku sentiasa doakan my senior supaya selamat dan dipanjangkan umur serta disembuhkan dari penyakit yang dihadapinya..semoga kita semua mendapat kebahagiaan..

No comments: