SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, December 25, 2009

Pabila sYamil berkawan

Syamil meman suka berkawan..Antara sikap dia yang menarik perhatian aku ; dia suka mengalah dan tak suka berkasar dengan kawan. Klu ada orang nak amik barang yang dia tgh pegang atau barang kepunyaan dia-dia cuma akan masam muka dan mengadu pada aku(MANJA NYER KES)..Dan kebiasaannya jawapan aku-"YOU HAVE TO SHARE MY BABY"Dan lagi, syamil seorang yang sangat penyayang..Walaupun kadangkala he make me sick with his perangai yang ngada2 but I'm still proud of him..
Syamil easy going, bila dia bermain kat playground mesti dia akan dapat sorang kawan kamceng pada masa tu.Baru2 ni masa aku pergi McDonald, he got one friend call"Ina". He look so happy and insist to play a little bit longer..But since Ina have to leave early, they all terpaksa stop playing. Yang kelakarnya, Ina ni boleh tanya nombor telefon Syamil..wow!!anak zaman IT kan..tadika lagik dah boleh mintak2 no tepon..haha!!
Satu lagi benda yang aku rasa lawak time tu, bila Syamil bercerita tentang diri dia..Mama saya kan nama dia blabla..Saya sekolah kat German..klu ada video, sure aku dah rakam dah..
PS:Makcik yg tegur syamil kat Carefour pun boleh berkenan kat dia...huhu

No comments: