SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, December 7, 2009

6thDec2009 mE bEcoMe 30

Semalam, aku dah makin bertambah tua..dah makin banyak amalan ker?dah makin bertambah baik ker?uish..bila pk takut la pulak..entah berapa lama lagi masa yg tinggal kat dunia ni..
Anyway, I had a really happy birthday..hang out with an old friend..memula tgk wayang citer New Moon..tgh tgk citer new moon tetiba rasa sedih la pulak..especially time Vampire tu tinggalkan Bella...member aku tanya aku, klu aku which one will I choose Edward or Jake..aku terus jawab Edward and he said kesian la kat Jake tu...huhuhu..okey, everybody has its own opinion kan..
Pastu kitaorg having a dinner kat Secret Recipe..aku makan tak habis sbb takde selera sangat nak makan..BUt the cake was really marvellous..cuma sbb kekenyangan aku kongsi jer a slice cheese cake tu..have the picture of the cake but kat dlm kamera kawan aku la pulak...
Apa azam aku aku sempena ulangtahun ke-30?azam aku nak jadi org yang lebih baik dr sekarang, mama yang lebih perihatin dan pelajar yg lebih bertanggungjawab..nak tumpukan hidup aku pada pelajaran aku dan berbuat baik dgn semua org..Nak hilangkan perasaan dendam dan melupakan segala apa yg pernah berlaku dalam hidup aku..Nak jadi seorang yg positiv...Serahkan diri pada Allah, dan berdoa semoga segala kebahagiaan menjadi milik aku dan syamil..
so doakan aku k...cheers..

No comments: