SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, December 13, 2009

theater Natrah


Aku bukanlah peminat teater..this was the first time aku layan teater..sbb yang utama adalah tajuknya "NATRAH" dan sebab yang kedua sbb ada REMY ISHAK..(penangan NUR KASIH). Jalan cerita Natrah ni memang aku dah tahu dr dulu lagi sbb nama aku..This theater was awesome, banyak element yang menyentuh perasaan, besides I love all the artist yang memainkan watak dalam ni..SUPERB!!


Eventhough tak dapat the most expensive ticket because sold out but aku berpuas hati sbb depan aku takde orang duduk which means I have a clear view. And aku berjaya mendapatkan signature dr pelakon utama dan bergambar ngan MAYA KARIN..heheh
So my first experience dgn theater was very good, and Im planning to watch many many more musical theater after this..And one more, aku nak berminat dgn classical ochestra..maybe sooner or later I will get involved, so anyone willing to join me..

PS: Jatuh cinta tgk mata Remy Ishak..har..har...

No comments: