SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, April 7, 2010

BeRubah

apa syoknya berubah???..
kalau perubahan tu kearah positif then its gud..
but kalau perubahan tu ke arah negatif-then better to stay as u are..
tapi setiap org pun berubah..
aku lupa tentang itu, aku lupa hakikat hidup..
memang org akan berubah, bezanya cuma banyak atau skit..
mungkin kita rasa kita betul2 kenal dia sbb kita rasa dia tak berubah, tapi yg jelas setiap org pun berubah..
damn me sbb mengharap benda yang sama..
damn me for thinking the same thing..
damn me sbb fikir org tak akan berubah..
tapi salah ke aku mengahrapkan keadaan itu seperti dulu..
tak berpijak di bumi nyatakah andai aku letakkan harapan itu..
aku pun tak pasti..
yang aku pasti hanya satu..harapan aku tetap sama..

moshi, kimi ga watashino kokoro wo touseba,
moshi, kimi ga watashino ai wo wakareba,
moshi, kimi ga watashino koto wo shinjireba,
moshi, kimi ni awanakereba,
moshi, kimi no koto wo wasurerareba,
watashino jinsei ha dounarun darou..

No comments: