SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, April 9, 2010

kepulangan dan kehilangan

budget sdih sangat jer kan tajuk tuh..
anyway sedih gak la..
actually junior aku yg sangat kecoh lagik sangat suke menyakat org kat sini dah nak back for good..
cam rasa sedih la pulak..pasni cam terasa la kekurangan kecohnya..
but even dia ni jenis suke cakap over, dia sangat baik hati dan perihatin ngan semua orang..
aku mmg banyak jugak rasa terima kasih kat dia a..
beside gf dia mesti dah tak datang karlsruhe..uwaa...lagik aku sedih.
pastu tak lama lagik, sorang lagik junior pun mesti dah pergi buat diplom arbeit dia kat mana2, so dah takde tempat nak melepak..
sib baik la ada junior2 baru yg sempoi datang..
itula hakikatnya..bila kat tempat org ni, sure kita akan terasa bila one of us takde, sbb mmg dengan org2 tu jer kita rapat kan..
nak harapkan family or kawan2 kat mesia memang susah sbb jauh.
masa dan jarak memisahkan..
anyway to him aku nak ucapakan congrates sbb berjaya habiskan diplom, and gud luck for ur new start in life..be a gud man dan JANGAN CARIK AWEK LAIN!!!!

1 comment:

sumpit said...

aku dah xde perasaan sgt sbb dah lama sgt keseorangan huhuhuhu...

tp kalu lina ni blk kang, terasa gak la sbb dia kat sini lama 6 bulan tuuu...