SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, April 27, 2010

to encik: SpeCial fOr You

Kepada pembaca sekelian, jangan buang masa anda membaca
entry giler ini!!!

Hai Encik!!!
Arini saya nak buat giler..apa kata saya buat entry special to u..
huhuhuhu...di dalam kesibukan saya dengan buku2,kuliah dan report2, saya masih teringat anda..apakah maksudnya??emm..encik pk sendiri k
apakah encik jugak ingat akan saya???emm...encik jawab sendiri k
anyway happy sangat sbb encik sudi balas sms saya dan bertanya khabar..
kalau encik nak tahu, saya pun masih ingat zaman2 saya di UM dulu..esp banjir yg melanda UM semasa balik dari kuliah diwaktu bulan puasa..hahah..habis lencun..
dan jugak, kedai uncle kat 7th RC tempat saya beli majalah dan jajan..tempat usha encik jugak :)
dan jugak, motor kapcai encik yg plat patah dan berplat ***1025..nak tgk ada ke tak org ni..
dan jugak, nasi kerabu kat 7th time bulan pose-sedap giler
dan jugak, kotak surat tempat saya bg kad raya..kenangan best nih
dan jugak tempat first saya jumpa encik..nak amik gambar kat tempat ni la balik nanti..jommmla..jommm
adakah encik juga ingat???takper2..ni saya tolong ingatkan la nih..
kenangan2 ni semua mmg segar dalam ingatan, sbb hard disc saya masih berfungsi dengan baik..walau apapun yg berlaku dalam hidup saya, saya pasti tak lupa semua benda ni:-), whatever happen, we have to walk our path bravely kan..
oklah saya dah merapu tahap cipan ni, doakan saya semoga dapat apa yg terbaik untuk saya yer..see u Encik..

No comments: