SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, April 5, 2010

weeekend holiday

last minute planning..so inilah hasil cuti cuti europe kami:)
tiring but sangat menyeronokkan since ada 4family join the trip.
actually aku dah pernah ke strasbourg but since this time ramai2 yang pergi dan juga kitaorg singgah ke colmar, so am decided to join..
best tgk gelagat bebudak ni bila jumpa geng.

first colmar, ok scenery dia kata kawan2 aku macam tanah tinggi kat malaysia..diriwayatkan..ceh ceh ceh..riwayat yer..menurut kata org tanah tinggi tu ambik sempena colmar so sbb aku tak pernah jejak bukit tinggi, aku rasa cam biasa jerla bangunan kat sini..typical europe building but with more colours)adalah certain2 yg nampak unic but not really2 catch my interest.yang menariknya adalah flea market dia..or macam bazar la kalau kat mesia..baju2 yg trendy semua murah2 satu 10eu..sangat best!

strasbourg, ok quite nice since aku dapat lah melawat tempat yg dulu aku tak lawat but semua org cam hampa skit coz boat trip was cancelled due to high water level..takut tersangkut kat jambatan kot..hehe..tapi dulu aku dah pernah pergi, so takdelah ralat sangat.

walauapapun, aku sangat happy sbb dapat release tension dgn kekawan although skrg ni kaki tgh sakit mcm nak giler..heheh..beside next two week aku dah book tiket murah to berlin:-), so jalan lagik..so here's the bunch of picture..enjoy!!

syamil with the gangs

see encik!!kat mana2 pun sure teringat encik..:-)

one of the bulding in colmar

dekat pasar

colmar train station

court

a sepcial and unic restaurant

where should i go????

bukit tinggi????nope...













No comments: