SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, June 11, 2010

Alisar win!!!!


Sekarang ni aku rasa cam ada kuasa sakti la..haha..
sebabnya setiap kali org atau team yang aku sokong bertanding, dan aku menonton, for sure org atau team tu akan menang..Giler power!!(puji diri sendiri:P)
Semalam final German's next top model, aku memang dari dulu minat Alisar nih, aku rasa dia ada charming yg tersendiri walaupun ada budak lelaki kata dia tak cantik. The 3 finalist semua pun cam hebat2, tapi sangat la tak sangka Alisar boleh mengondol juara..YEAY!!!Giler menjerit aku semalam..haha...
Camni nampak gaya kenalah sokong team kesayangan dan tgk diorang main setiap game supaya diorang blh menang..So baru boleh buktikan my pscychic power..(BENGONG!!)
Agaknya kalau team aku sokong menang camner aku jerit eh??*tgh pk..


PS: Aiyo Encik, anda ni kenapa yer?Marah?Kecik hati? Besar hati? Takmo kawan?awek baru anda marah saya kacau?? saya sangatla tak faham..T_T.janganla senyap jer...risau nih...Sorry for everything....

No comments: