SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, June 1, 2010

tarikh exam kettei!!

hehe..semangat makcik!
actually tadi baru dapat finalize tarikh exam, which is on 25th August, so apa yg best sgt bila dah tahu exam bila..
bestnya boleh la aku plan nak beli tiket untuk balik raya..harituh dok tunggu2 jugak bila la nak keluar jadual nih..
so hari yang ditunggu dah pun tiba, blhla aku usha2 waktu yg best untuk aku balik..planning nak balik on friday, sampai saturdaya pastu sunday tu boleh keluar ngan Encik dan berbuka sama2(suka suki aku jer self planning..haha!, tak kira!2, nak gak keluar ahad tu, sila spend kan hari anda yer Encik!!), then boleh terus shoot balik JB-negeri terchenta ku..

btw, semlam dah berjaya memotong rambut syamil dgn pendek sekali(potong kat kedai)..huhu sedih gak memula tgk rambut dia yg sangat pendek itu and aku terasa anak aku cam gigirl lak bila berambut pendek..bukan apa, muka dia saling tak tumpah muka aku masa amik gambar untuk kad rekod pelajar masa darjah1..rambut pun sejibik..adoyai, balik mesia kena gali kat umah mak aku cari gambar tuh..haha..tapi my juniors semua kata muka cam lelaki jer and nampak lebih muda..

arini ada bebrapa perkara buat aku happy..
1st-dapat buat kawan baru kat kelas tadi..huhu, dan dia siap bagi pinjam note lagik..and rasa makin bertambah faham apa lecturere ajar.
2nd-arituh dapat member masa balik dr London, and finally she email me..yang bestnya dia budak karlsruhe, so maybe bolehla hang out together2
3rd-ada budak kat kelas tu cakap aku muda..wahaha..u look 25 or 26.siap tak percaya and mintak nak tgk id bila aku kata umur 31..ok2 saya masih 25..puas hati kamu???
4th-claim insurans dr utm akhirnya dapat setelah menunggu dekat dua bulan(banyak ok, boleh buat belanja sebulan)

so, harini merupakan hari yg agak bersemangat bg aku, so bolehla aku continue my paper writing..huhu, banyak sangat tulis rasa dah nak muntah, tapi kena terus menulis gak..

No comments: