SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, June 16, 2010

surat untuk awak yang rasa awak itu adalah "awak"

takut tak kalau aku keluar tanduk??hahah..ish!ish! perempuan ni nak jadi apalah ni, nak kuar tanduk pulok dah..:-)
takdela, saje je bagi gempak, so arini aku rasa jiwa aku dah tak kacau, sbb aku dah kacau org biar dia pulak jiwa kacau..heheh..hebat tak idea aku..ha dah tu sape suruh senyap jer, kan aku dah kacau dia banyak2 kali..ok silalah rasa ke ANNOYING an yg saya buat kat awak..:P
saya ni naughty yerk..so diingatkan lagi, i will do it sampai u say stop..hohohoho..
my principe:Never say die before u try..so kalau dah try kena try harder, harder and harder sampai busan and then bila busan boleh blahhhhhh jer..
so, buat masa ni saya tak busan lagik sbb:takde sebab nak busan:-), ni kira cam istihar perang ni..heheh..because awak perang dingin, saya lak perang lain..strategi kena berbeza kan?kan?kan?..jangan marah, nanti makin cepat tua:P
anyway, tak kisahlah awak nak senyap ke, nak diam ker, yang pentingnya awak jaga diri baik2, jangan stress sangat dengan kerja2 awak tu k.pastu masa nak pergi mointain climbing ke trekking kat gunung tu baik2..jangan injured cam arituh..BE CAREFUL!I will always pray for ur healthy and happiness..cheers..
PS: I know that u r looking:-P:-P:-P

No comments: