SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, June 29, 2010

sometimes we should let it be like that..

dah lama aku tak menulis..
bukan apa otak aku tgh tepu dengan kerja2 yang aku perlu buat..
risaukan pasal study aku lagik, so nak membina ayat tu ada skit 'malu2 kucing'..
anyway banyak sebenarnya benda yang aku best nak cerita.
sebagai contoh kejadian Ahad lepas yang mana ENGLAND kena belasah dengan GERMAN 4-1..Klose dah blh main balik..so mmg superbbbbb!!!tapi thomas Mueller pun blh tahan gak terror malam tuh. Cuma next game aku ada skit ngeri la, sbb performance ARGENT sangat memberansangkan setakat ni..But hope the best for GERMANY.YEAH!!

life biasa2 jer but kat sini SUMMER SALES dah start..berlambak2 benda yang ada potongan..kalau ikut hati semua nak beli. Aku pun dah selamat menabur duit aku kat Metzingen Outlet City, Stuttgart. Tempat tu mmg glamour la dengan baju yang murah2..Tapi not this season punyalah kan..Still I love it!Hehe..nama pun perempuan kan, sape yg tak suka shopping..ahaks..

Aku tgh risau pasal keje aku sbnrnya, aritu jumpa my Prof, dia satisfied dgn apa yang aku buat selama ni cuma dia suruh go deeper lagi tentang apa yang aku buat.Aku pun tgh dok baca2 untuk pkkan nak relatekan apa yang aku dapat tuh dgn theory dan nak cari reason kenapa simulation dan experiment tak blh get similar result. Nampaknya seminggu ni kena perah otak skit la..Nasib baik conference nyer draft dateline extend sampai 15hb August. So ada masa aku nak betulkan apa yang patut. Tgh nak pkkan, apa new finding untuk experiment aku nih..Haishhh..penin2

Erm..bercerita bab emosi pulak, kadang aku rasa aku ni suka pk bukan2..tah paper jer..tapi tahla, kalau aku tak dapat reaction yang sepatutnya aku cam ala2 give up jer dgn apa yang aku buat. Tak tahu pesal, agaknya aku ni tired of too much effort kot..=..benda yang tak pasti ni kadang2 menganggu fikiran kan.cuma boleh berserah je la..HAPPY!HAPPY!! haha..

No comments: