SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, June 20, 2010

lawak yg aku rasa dah tak boleh guling dah...sengih jerla:):)

pernah tak korang tersalah bg sms kat org??
ha benda yg lebih kurang sama jadi kat aku, tapi bukan aku tersalah bg..
kan aku baru beli phone baru, then bila aku transfer kan sim card ke hp yg baru, aku telah tersilap insert nombor Encik dalam handphone aku, blh terlebih satu nombor, so all this while, aku sms encik rupanya dia tak dapat..
macamana aku blh tersedar arini, sbbnya aku terbaca something Encik komen and it makes me wonder something, dan dgn nasihat kawan aku, aku pun try call dia setelah 3minggu, dan baru la aku tersedar yg sebenarnya aku silap nombor..what a stupid I am!!..
pastu aku lak da buat perubahan kat FB, lagilah miss communication kat situ!!ha padan ngan muka sendiri..tepuk kepala aku sendiri*gebuk*ngeh*ngeh!
tapi at least ada hikmah dari semua yg berlaku ni:-), and thanx to Encik sbb make me happy today-(lama giler gayut!!haha)

To Encik, kalau saya tak sms, apakata awak yg sms saya ok???Anyway take care, xtra careful when bersport tu:-)))

No comments: