SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, June 21, 2010

kebengongan next!!

ok arini nak ceritakan sambungan kebengongan aku yer..
kali ni pulak, email..
ok, i did email him once on 11th June, seperti yg diketahui email aku blh embedded pd phone, so usually kalau email masuk kita akan dapat notification cam sms.
i did get notification email on 12th June but bila aku buka, aku tak perasan pulak email dr dia, cuma perasan inbox tu indicate new email one.
so aku just ignore and anggap agaknya ada email lama aku tak baca.sbb mmg langsung tak perasan email dia.
but just now bila aku bilik2 balik inbox aku, tetiba teropen email dia dated 12th June, saying he's not mad at me and theres nothing wrong..aiyakkk...memang nak terjadi miss comunication la jawab nyer..
So see what I mean all this while, klu Allah takdirkan nak berlaku sesuatu, pasti benda tu akan berlaku, tak kira apa cara sekalipun. Kalau DIA nak tarik nikmat yang DIA bagi dalam sekelip mata jer and kalau DIA nak beri sesuatu atau clear things up, dalam sekelip mata jer boleh jadi kan..
But I do think that all of this happen for a reason. At least I know what do you think kan Encik:))
Am do greatful to Allah for all nikmat yg dikurniakan kepada aku..Alhamdulillah..

No comments: