SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, October 18, 2009

CuTi

Ahad, esok dah keje balik..pergh badan rasa sakit giler.
Lately tido pun tak nyenyak, asal kul3 terjaga gara gara hari tu mlm2 ada construction plus aku asik tido awal.
Pastu terkedip2 dan tak blh tido.pastu semayang subuh kul6 tido balik,bangun pun lambat dah kul 9pagi.
Dah dua hari aku tak makan benda berat, actually blh kategori tak makan la,kelmarin makan separuh lempeng, pagi smlm pun camtuh gak.pastu arini aku try ler makan nasi, makan 2/3 suap aku dah rasa nak termuntah..alamak, pehal pulak nih..aku sakit ker?rasa cam sihat jer..muskil lak..badan pun serius sakit giler..walhal tahun lepas bila sejuk la aku dok kerap makan..Uish jgn penyakit aku masa dulu2 datang balik->penyakit tak blh makan..
Hari ni aku dok bantai tido ngan baca novel..malas nak berxtvt.tak tahu nak watper pun sbnrnya.nak buat keje cam takde mood nak on PC keje..last last dok melepak, tido, belek itu ini, tido..lara sungguh..
Tapi pkrn aku dah tenang dah dua tiga hari ni. Aku pun dah rasa dah dapat pendirian yg aku nak.Rasa bersyukur sgt. Semua dugaan untuk aku supaya aku blh jd org yg lebih rasional dan org yg lebih baik. Yerla klu asik benda best je jadik, sure kita jd org yg lupa diri kan..:)
Esok, kena siapkan keje yg perlu, buat report.Report ke KPT ngan UTM tak hantar lagi sbb simulation aku lum jadi nih..Ish bila nak jadik..Risau giler.
Since Im bck to normal, blhla concentrate skit..Whatever happen in my life, I will try to achieve my goal.Phd adalah cita2 yg aku bina dr sekolah di sebabkan Dear, and aku akan usahakan untuk berjaya dengan cemerlang..Pasni aku dah ada cita2 lain yg takde kene mengena ngan career pulak..Harap semua doakan aku berjaya!

No comments: