SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, October 16, 2009

whatever...

arini sangat sejuk..tangan aku yg pegang mouse pun sejuk..
hati aku sejuk..semua pun sejuk..
tp syukur otak aku masih ligat berpusing, berpk, buat keje yg tak siap ni.
aku masih tak faham tapi aku buat2 faham..
satu hari aku akan dapat jawapan, aku tau..
terima kasih, sbb buat aku jadi kuat..
im SURVIVAL->macam ramai org cakap..
makcik aku kata campak kat mana pun hidup..
tapi campak dalam laut->aku bukan reti berenang:)
aku takkan mengalah, sbb klu mengalah maksudnya bukan aku.
hidup satu perjuangan-> aku tahu benda ni sbb mmg ramai org salu cakap
apa cara aku hadapi hidup aku?->aku kena pk
bukan salah aku->tapi kenapa diam
tak marah aku-> tapi tindakan tu lain je
buat tak tahu->macam la tak tahu aku ni tak blh untuk buat tak tahu
buat tak kisah-> aku tak kisah bila aku tak suka dan that time memang Jigoku he ike!
apa2 jela...harap bahagia dan gembira
tanak cerita or kongsi takper tp jgn la heret org bingung sama..
whatever....

No comments: