SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, October 13, 2009

Faham?Tak faham?..

Sejauh mana kita boleh memahami seseorang tu..aku rasa sampai mati pun kita blh faham org lain 100%.Sbb even diri sendiri pun kdg tak blh nak faham. Apatah lagi org lain kan..
Sekarang ni aku memang tak faham. Sangat lah tak faham. Aku salah ker? Aku buat silap ker? Aku kena diam ker? AKu kena cakap ker? Aku kena buat tak tahu ker? Aku kena buat2 happy ker? Aku kena sedih ker?Salah nanti, org kata aku tak faham. Tapi memang la aku tak faham. Aish..complicated sungguh.
Aku yg complicated ke org yg make the situation complicated ke memang aku tak faham. Uwaaa...sangat tak faham nih. Boleh ke buat buat faham. On the surface ye la kot.. Tapi deep inside ni, sangat sakitnyer..
12tahun dulu aku pernah alami benda yang sama. Aku duduk dalam persoalan dan serba tak faham sampai 2 atau tiga tahun lepas tu aku dapat jawapan atas ketidakfahaman dan persoalan aku tuh. So is this time also the same? Masa tu, mmg la sedih sbb tak faham dan tak mengerti apa apa pun..Duduk tertanya tanya setiap hari..duduk menunggu benda yg tak pasti..Sekarang ni kena gak ker mcm 12tahun dulu? Aduih..pening dah kepala aku nih..Somebody please explain to me...
Because Im born to be strong..Agaknya dah tertulis kat dahi ni "strong enough" , "No need to handle with care". Because seribu kali pecah pun still can back to normal.Takper2..aku kan superwoman, mcm dalam kartun tuh..buat apa pun can back to normal..Wahaha:)
AKU PUN TAK FAHAM apa yg aku tulis daaa....

No comments: