SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Thursday, October 15, 2009

terlepas...

Apa yg terlepas agak2?

Actually arini aku terlepas tram dan jugak terlepas bas.AKu keluar dr rumah agak awal, tp sbb Syamil dok nak itu ini kat sekolah dia tadi, aku terlewat dua minit sampai kat tram stop menyebabkan aku terlepas tram.Kena tunggu 20min utk the next tram dan aku tak dapat amik bas ke lab aku. Aku pun amik terus tram tu sampai town 40min dan amik la bus dr Uni ke lab.

So at last aku sampai kul 11 di lab. Sampai jer lab aku start buat keje aku, sambil makan roti yg aku beli kat kedia roti tgh jalan. Sambil2 tu dok la main2 fb gak..Hehe:)
But bila tersedar jam dah kul 3.20 ptg, aku solat zohor pastu samung buat keje and skrg dah pun pukul 4.04min.. Tak sedar waktu berlalu.

Dahla arini sangat la sejuknya menyebabkan aku rasa kebas pipi dan tgn aku. Tulah saper suruh tak bawak mafla ngan sarung tangan.Budget gagah je aku ni..Malu sbnrnya kot aku jerlah org pki sarung tangan, rupanya semua org pun dah start bersarung tangan..Ahaks..Dear said, try ler minum tonic ke apa bg panas badan..Erm nantilah balik Mesia carik. Dahla aku ni tak suka caffein..Alamak camner erh..

Arini mood mmg baik giler la..Semangat sangat nak buat keje.Jom keje lagik...

No comments: