SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, October 30, 2009

berita

Hari ni ada beberapa berita yg best ngan tak best

Yang tak bestnya, smlm adik aku cakap umah aku masuk pencuri..rumah tu memanglah takde saper duduk tapi kebetulan mak aku tido sana semalam, tetiba jer pencuri masuk tak sedar..sedar2 pagi tingkap dah terlopong dan handbag mak aku dah takde..nasib ler takde byk sangat duit, cuma pasport mak aku dalam tuh..emm...agaknya pencuri tu cam tahu jer yg mak aku pergi situ dan purposely target the handbag kot...

Yang bestnya, aku dapat surat dr fakulti dan secara rasminya diberitahu yg aku akan dilantik terus pensyarah kanan DS51 selepas Phd. So skrg kekallah sbg tutor. So at least I have black and white. This was really inspiring. Agaknya ramai tutor buat mogok tanak hantar progress report kot. Ahaks..padan ngan muka diorang. So I have to finish this Phd things and get my reward..Happy happy..

Lagi satu berita best, aku dah confirm ticket balik Malaysia on 25th Nov nih..so aku akan sampai Mesia on 26th Nov. Aku harap sangat Dear tunggu aku kat airport. But if he not, there is nothing I can do..Just pray and pray..Cuak giler dan berdebar rasanya nak balik kali ni..Macam tak pernah pergi oversea lak..eheh..

No comments: