SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, October 26, 2009

sesuatu pasti ada hikmahnya...

Entry arini banyak benda nak citer..

first sekali nak ucap tahniah kat ketua jabatan aku walaupun dia tak baca blog aku nih, but still aku tetiba rasa bangga ngan dia..
he has been promoted as associate professor and aku rasa baru jer tahun ni sbb sblm ni takde lagi gelaran tuh..TAHNIAH2




then nak citer psl Syamil la pulak..
Semalam lepas berlepak lepak kat umah junior aku, aku balik umah dalam kul 6 gituh..Tgh2 jalan nak pergi tram station aku nampak sorang budak girl kecik nih..quite cute dok usha2 kitaorg..tersengih2 dia tgk Syamil..Tetiba bila aku jalan kat depan dia, dia datang lari ke arah Syamil dan nak peluk Syamil. Syamil terus jer lari dgn pantas sambil berkata Ich will nicht( I dont want)..Ahaks..pastu budak pompuan tu dok tgk jer dia sambil malu2 kucing..Huhu..sangat glamour anak aku.Dah berapa kali kat German ni dok kena ngurat ngan anak German..Aduhai balik Mesia nanti tak larat la nak layan panggilan telefon aweks..Ihiks, mak dia lak yg over...Nampaknya aura mama dia dah pergi kat anak..Sory mama terperasan la pulak..

No comments: