SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Thursday, October 29, 2009

its not easy

kadang kita tak tahu apa yg dirancangkan untuk kita
hari ini kita rasa apa yg kita lalui terlalu sukar
mungkin dimasa depan bila kita ingat kembali apa yg kita dah lalui
kita boleh ketawa..
itulah kehidupan, penuh dengan warna warni

hari ni, aku rasa sedih tiba2..
actually sbb aku dgr citer dr salah seorang org yg rapat dgn aku
parents dia tak suka dia berkawan dgn his love skrg ni
sbbnya org tu jauh..
and he feel too pressure for that
aku pun tak sure naper dia nak citer dgn aku
but, i can feel his problem..
aku doakan dia berjaya hadapi semua ini
dan semoga Allah membantu dia
bertuah sbb his girl got somebody yg really love her
and willing to share everything with her
my friend kata if not because that girl maybe he will give up
but after cerita pd that girl, and that girl give him strength every single second
dia rasa lebih bersemangat..
to him..be strong!coz u r not alone..
sometimes, to get the best thing in our life, we need to to struggle..
NO PAIN NO GAIN..
I believe Allah will help us..

semoga aku, dear, my friend, awek dia tabah dan berjaya harungi semua masalah ni..
BE STRONG!

No comments: