SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, October 23, 2009

hari ni

today,aku rasa aku miss him so much..walhal dah cakap kat tepon td..budus tul aku ni.
bukan apa lately dear cam menjauhkan diri jerk..agaknya aku ni la pressure dear sangat.dahlah dear jenis orgnya mmg tak blh kena pressure sgt..ha padan dgn muka sendiri kene balik..tanggunglah Nat ooi..arini aku buat keje kat umah..buat le sesikit apa yg patut, pastu dok melayan drama sana sini..haha..entah apa la keje aku, aku pun tak tahu.hajat dihati nak pergi umah junior tapi diorang lak adahal esok so tak jd la..sedih beb sbb tgh busan tahap gaban ni..

ya allah cepatlah masalah dear ni selesai dan dapat keputusan yg terbaik untuk semua..risau aku ngk dear camni.dgn jiwa aku sekali tak stabil..tapi lagi la berat dia yg menanggung..takper2 aku kena cool supaya blh support dia..malam ni kena habiskan bacaan aku supaya aku dapat menenangkan jiwa kacau nih..

jiwa aku kacau? maybe dia sejuta kali kacau, so aku kenalah bg dia ruang nak bernafas..asik attack sana sini, dia pun naik rimas..kesian kat dia..aha, baru nak sedar, dah terlambat..eh belum lagi, masih ada harapan..yg penting sedar kan..
apa aku nak buat time aku busan erh, main ngan syamil dah, tgk drama pun dah, buat keje dah, dengar radio dah, aha, tido pun asik terbangun..bila nak dapat tido nyenyak giler ni pun tak tahu..kena ada kawan tido baru boleh kot...wahaha..ayat tak blh blah..

takpe, aku masih lagi kuat..so aku nak dear pun strong jugak k..sama2 hadapi cabaran yg mendatang..dun worry everything will be fine..;)

No comments: